Měňte barvu šipky v závislosti na překážce která vás čeká. Začátky jsou lehklé ale když se zvedne rychlost a přidá se náklon překážek, zjistíte, že vám najednou jdou oči kolem.
Doskákejte se svým křečkem co nejvýše a co nejrychleji až ke hvězdám. Ty totiž musíte sbírat pro dosažení co nejlepšího skóre.
Teď bude důležitá vaše rychlost a prostorová představivost. Padající tvary musí přesně zapadnout do vyřezaných otvorů, abyste mohli pokračovat dále. Postupně budou přibývat složitější tvary, takže rozhodně hra není jednotvárná.
Poklidnou jízdu na člunu vám může narušit spousta věcí. Jednou z nich jsou i zapomenuté miny. Pokuste se jim vyhýbat a dostat se na líné řece co nejdál.
Odeberte všechny potřebné prvky tak, aby se vejce nerozbilo, ale dostalo se dolů, protože kmotra liška už na něj má chuť. Slaměné balíky odebírat nejdou, ale zase se o ně vajíčko nerozbije.
Rabování asi nemusíme nikomu vysvětlovat, ale rabování při přicházející tsunami, to je prostě jiný level. Proskákejte se všemi domy, najděte cennosti a nenechte se utopit. Ovládání WASd - pohyb, X - dveře, Z - skok, C - inventář
Ovládejte svého robota v neutěšené krajině. Po cestě najdete nejen vylepšení, která vám pomohou dosáhnout větší vzdálenosti, ale i nebezpečné projektily, které se vás pokusí zastavit, a pokud se jim nevyhnete, rozhodně se jim to podaří.
Ve vysoké rychlosti se v tunelu vyhýbejte překážkám, abyste dojeli co nejdále. Po každém spuštění se dráha liší, takže není možnost, že byste si mohli postup zautomatizovat.
Před vámi je mnoho a mnoho věží a na vrcholku každé z nich čeká útočník. Musíte rychle odhadnout úhel záměru a vystřelit, protože nepřítel vám nedá jinou možnost. Pokud minete, musíte začít znovu, jediné šance navíc získáte dobrým postupem.
If it fits, i sits... často překládáno, jak si ustelu, tak si lehnu. Spíše to ale znamená, pokud to sedí, tak si sednu. Tady to taky bude muset sedět, a to přímo do výřezu ve stěně a bez vás to nepůjde.
Stickman je na dalším dobrodružství a tentokrát se může dostat do vysněného cíle jen pomocí houpání na lanech. Důležité je neztratit rychlost a pokud ji ztratíte, tak umět ji znovu získat.
Hra, ve které záleží na silných nervech, trpělivosti a přesnosti. Sbírejte malé kostičky a utíkejte před velkými.
Bobmb destroyer je hra podle oblíbeného konceptu, v němž odebíráte prvky pod předmětem tak, aby nespadl na zem a zůstal stát na jednom jediném posledním prvku.
Skákejte z mraku na mrak tak, abyste nalezli cestu do dalšího kola. Klávesou Z natáhněte mrak, aby vás vyy mrštil výše.
"Kdo nemá co ztratit, sází vše." Manévrujte mezi nepřáteli, snažte se jich co nejvíce zneškodnit a z menších protivníků čerpejte energii, ale pozor na přebití.
Zachraňte všechny potřebné a snažte se při tom i posbírat co nejvíce hvězd. Ovládání je podobné jako u Flappy bird, takže je jasné, že nic úplně jednoduchého to nebude. Zvládnete všech dvacet úrovní?
Stickman tentokrát bojuje proti bytostem ne nepřipomínajícím legendárního Redskulla. Musí prokázat hlavně co největší rychlost a přesnost, aby proti nim obstál.
Ani letos na nás tvůrci hry Totem destroyer nezapomněli a připravili novou verzi oblíbené hry, v níž musíte rozbíjet rozbitné krabice, aby modla zůstala stát na pevném povrchu.
Přenášejte kameny se stejnými čísly na sebe tak, abyste získali vyšší číslo. Musíte reagovat rychle, protože jakmile dojede časomíra na konec, přibude vám další řada čísel. Jakmile se kameny dotknou horního okraje, hra končí.