Znáte to, v životě je důležité udržet se v pohybu, jak jeden zakrní, není cesty zpět a zbude z něj jen pecka sedící s lahváčem u telky. Z toho si vzala příklad i tato dynamická hra, v níž musíte Stickmana dostat do cílové rovinky díky odrazným blokům a lanu.
Máte nějaký problém s touto hrou? Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět.
Načasujte správně shození figurky z plošiny, abyste jí způsobili co nejtěžší zranění a nejvíc zlomenin. Za zlomeniny dostáváte peníze na nákup dalších, ještě krkolomnějších map.
Uhýbejte bublinám a snažte se je ničit harpunou. Tu můžete střílet pouze nad sebe a větší bublinu tím rozdělíte na dvě menší. Ty už můžete eliminovat, ale protože skáčou nízko, mohou vás lépe trefit.
I v této hře platí, že kdo zaváhá, nejí. Musíte být krom rychlosti ale i přesní, protože dílek pizzy chytíte jen v momentě, kdy je přímo natočený k vám. Hrát můžete buď proti počítači, nebo proti živému kamarádovi.
Sledujte pohyb čtverečku a v ten správný moment jej pošlete kliknutím na druhou stranu. Když to dobře načasujete, zbavíte se čtverců uvnitř objektu. Když se vám to nepovede a narazíte do překážky, budete to muset zkusit znovu.
Váš hopsající míček skáče na vrcholku věže a nutně se potřebuje probourat až dolů. Skrz černé bloky se ale nedostane, takže musíte vypilovat postřeh a vždy ve správnou chvíli zastavit, dokud se věž nenatočí správným směrem.
Minule jsme tu měli Zball ve fotbalovém kabátku, tentokrát však budete po křivolaké dráze přemisťovat pravou a nefalšovanou čarodějnici na koštěti.