If it fits, i sits... často překládáno, jak si ustelu, tak si lehnu. Spíše to ale znamená, pokud to sedí, tak si sednu. Tady to taky bude muset sedět, a to přímo do výřezu ve stěně a bez vás to nepůjde.
Máte nějaký problém s touto hrou? Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět.
K většině superschopností člověk přijde když dělá, něco co nemá a ještě je u toho radiace. Váš hrdina získal schopnost se superrychle přemisťovat, čehož využívá v dálniční špičce, kde střídá auta. Jakmile se ale vystřelí z auta ven na silnici, jeho jízda končí.
Stickman je na dalším dobrodružství a tentokrát se může dostat do vysněného cíle jen pomocí houpání na lanech. Důležité je neztratit rychlost a pokud ji ztratíte, tak umět ji znovu získat.
Houpy hou, jen tak se houpat a na nic nemyslet. To by bylo fajn, ne? Ale ani na houpačce si neužijete chvilku klidu, protože se musíte dostat do cíle A když se zhoupnete příliš pozdě nebo brzy, nedopadne to dobře.
Chtělo by se vám na ryby? Co takhle to zkusit po eskymácku? Díru do ledu a zkoušet, co se chytí? Potrénujte svůj postřeh a nenechte uniknout žádnou rybu. Krom hloubky budete muset měnit i barvu háčku.
Přeskakujte z plošiny na plošinu, než ale doskočíte, musíte změnit barvu, aby byla shodná s barvou plošiny, na kterou máte dopadnout. Pokud se vám to nepodaří, máte o život méně.
Zase jednou můžete ukázat, jak dobrý máte postřeh a jak se dokážete vyhýbat překážkám při zvyšující se rychlosti. Prostředí navíc mění barvy, což dokáže nepřipravenou mysl vyvést z míry.